Welcome! Anonymous

Gra Tomasza Zeliszewskiego

"Sumienie Budki Suflera (...)"

Gra Tomasza Zeliszewskiego

Postautor: rafaldrummer » 06 gru 2002, 02:05

Witam. Jestem początkującym perkusistą, ale w tych sprawach siedzę już dosyć głęboko. Niestey da się zaobserwować, iż na najnowszych albumach Pan Tomek - nie ukrywajmy - nie wysila się zbytnio w swojej grze. A przecież co do jego umiejętności nie ma żadnych wątpliwości, wystarczy sięgnąć po "wczesnobudkowe" płytki. Tam naprawdę nieżle wymiata :twisted: . Panie Tomku, co się dzieje? Z pewnością utwory Budki zyskałyby wiele, jeśli przy ich aranżowaniu zwrócono trochę więcej uwagi na bębny. A nie ciagle nudne tutupapa. Może by tak rozważyć tę kwestię? Pozdrawiam.
rafaldrummer
Dopiero zaczyna
Dopiero zaczyna

Postautor: Daniel » 07 gru 2002, 00:04

Proponuję napisać to jeszcze raz na adres koncerty@budkasuflera.pl

Tutaj Tomek tego raczej nie znajdzie :?
Pozdrawiam
Daniel

==================================
Internetowa księgarnia muzyczna | www.muzyczna24.pl | Najtańsze książki na rynku | Zakupy bez zakładania konta | Płatności kartą i e-przelewem
Awatar użytkownika
Daniel
Ojciec Dyktator
Ojciec Dyktator

Postautor: stalker » 16 cze 2004, 10:01

Można sobie na ten adres pisać 100 razy a szanowny Zeliszewski i tak nie odpowie !! Strata czasu.
stalker
Dopiero zaczyna
Dopiero zaczyna

Postautor: Paweł_Solaris » 12 maja 2006, 23:37

No pewnie dlatego Zeliszewski tak fajnie grał na początku, bo był młody, miał mnóstwo energii, teraz jest już panem po 50. W ogóle to teraz jest jeszcze jeden perkusista, a w zasadzie perkusistka w Budce Suflera. Ale ogólnie Zeliszewski dobrze zna się na tym, co robi, oglądałem płytę z koncertu w Opolu w 2004 no i dawał czadu. Fajne miny robi jak gra. :lol:
Wódka jasno płonie w nas i bliżej znowu do gwiazd.
Awatar użytkownika
Paweł_Solaris
Czasem tu pisuje
Czasem tu pisuje

Postautor: BarTh » 13 maja 2006, 07:13